«Ήδη ενεργεί μυστικά η ανομία, έως ότου φύγει από το μέσον αυτός που μόνο ως τώρα τον εμποδίζει. Και τότε θα φανερωθεί ο άνομος, τον οποίο ο Κύριος θα εξαφανίσει με την πνοή του στόματός Του και θα τον εκμηδενίσει με την εμφάνιση της παρουσίας του. Η παρουσία του ανόμου θα γίνει με την ενέργεια του σατανά».
«1. Εύκολα θα μπορούσε κάποιος να ερωτήσει, τί άραγε σημαίνει «το κατέχον», και μετά από αυτά να μάθει γιατί τέλος πάντων αναφέρει αυτό ο Παύλος με ασάφεια. Τί λοιπόν σημαίνει «το κατέχον αποκαλυφθήναι αυτόν», δηλαδή αυτό που εμποδίζει; Άλλοι λένε ότι είναι η χάρη του πνεύματος ,άλλοι πάλι η ρωμαϊκή εξουσία, με τους οποίους εγώ βέβαια συμφωνώ. Γιατί; Γιατί, αν ήθελε να πει το πνεύμα, δεν θα το έλεγε με ασάφεια, αλλά φανερά, γιατί και τώρα αυτόν τον εμποδίζει η χάρη του πνεύματος ,δηλαδή τα χαρίσματα. Άλλωστε θα έπρεπε ήδη να είχε έρθει, αν επρόκειτο να έρθει, αφού εξέλειπαν τα χαρίσματα. Καθόσον από παλιά έχουν εκλείψει. Επειδή όμως το λέγει αυτό για τη ρωμαϊκή εξουσία, εύκολα έκανε υπαινιγμό, και στην αρχή ομιλεί σκοτεινά, γιατί ασφαλώς δεν ήθελε να επισύρει περιττές έχθρες και ανωφελείς κινδύνους.»
*(Αποσπάσματα ομιλίας Δ’ Ι.Χρυς. επί των επιστολών. Β’ Θεςς. ΕΠΕ, έργα 23,σελ.67-87)*
Ο Ι. Χρυσόστομος αιτιολογεί στην ερμηνεία του ,ότι αν ο θείος Παύλος εννοούσε την χάρη του Παρακλήτου στο «κατέχον», δεν θα δίσταζε να το αναφέρει ευθέως. Διότι, από σεβασμό και μόνο αναφερόμενος στην Τρίτη υπόσταση της Αγίας τριάδος, δεν θα απέκρυπτε την ονομασία του Παρακλήτου. Επί προσθέτως ,αφού δεν φοβούνταν, δεδομένου ότι η διδασκαλία του ήταν από τις ταράτσες, δυνατή προς πάσα κατεύθυνση, πώς θα απέφευγε την ονομασία τη στιγμή μάλιστα που απευθύνονταν με ξεκάθαρα και κατανοητά λόγια προς τους Θεσσαλονικείς ,ώστε να μην δημιουργήσει γρίφους;
Αλλά τί μας λέει ο Άγιος; Ότι η άποψή του ταυτίζεται με εκείνων που λέγουν ότι το : «εκείνο» και το: «αυτός» εννοεί την εξουσία της Ρώμης.
Με το «αυτός» εννοεί τον Νέρωνα και κάθε μελλοντικό ..Νέρωνα που αποκαλεί «θεό» τον εαυτόν του .
Με το «εκείνο», εννοεί το μυστήριο σχέδιο του Θεού όπου «…θα ξεχωρίσουν οι πιστοί από τους απίστους»,«…και θα ελκύσω προς τον εαυτόν μου, όλους τους καλοπροαίρετους..», όπως επίσης εννοεί «μυστήριο» την εξάπλωση της ανομίας που πηγάζει από αυτόν ( τον κάθε Νέρωνα).
Επίσης λέγοντας «αυτός φύγει από το μέσον», μάλλον απαξιωτικός είναι ο λόγος και προσβλητικός, πόσο μάλλον αν αναφέρονταν στον παράκλητο, πράγμα που ποτέ δεν θα έκανε ο Θείος Παύλος, δια στόματος του οποίου ομιλούσε ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, ή μήπως στερούνταν επιλογής άλλων λέξεων, ζωοποιόν, άγιον, κύριον, εκπορευόμενον και πολλές άλλες (λέξεις).
Μετά βεβαιότητας λοιπόν ο Ι.Χρυσόστομος ταυτίζει το «εκείνο» και το «αυτός» με τη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, λέγοντας: «εγώ βέβαια συμφωνώ με αυτούς που λέγουν ότι «το κατέχον αποκαλυφθήναι αυτόν» σημαίνει τη ρωμαϊκή εξουσία.»
Με το «αυτός» «εδώ εννοεί τον Νέρωνα, σαν να είναι τύπος του αντιχρίστου, καθόσον αυτός ήθελε να θεωρείται θεός».
Θα μου πείτε γιατί επαναλαμβάνω τα λόγια του Αγίου; Η απάντηση είναι διότι πρέπει να κατανοηθεί η διαχρονική και απαρασάλευτη ισχύς των θείων λόγων που μας αποκαλύπτουν ότι το ίδιο συμβαίνει και τη σήμερον ημέρα ,με διαφορετικό πρόσωπο έχοντας ίδιες πεποιθήσεις θεότητος περί του εαυτού του, στο ίδιο συγκεκριμένο «βασίλειο».
(Βλέπε: 1η Βατικανή Σύνοδο..
αρχείο: «αλάθητος πάπας», στο τέλος του κειμένου.)
Όσο για τη σημερινή ανομία ,ξεπέρασε την τότε.
Διότι όλες οι αιρέσεις δημιουργήθηκαν από εκεί με σκοπό την εξαφάνιση της Ορθοδοξίας. Κατόπιν τούτου όλα τα επαίσχυντα έπονται, αφού παρέδωσαν την ψυχή τους στον διάβολο. Το αυτό ισχύει και για όσους δειλούς τους ακολουθούν φοβούμενοι «τον Καϊάφα».
Αν δεν ολοκληρωθεί ,μας λέει, «εκείνο» το μυστηριώδες σχέδιο και η εξάπλωση της ανομίας, που «δεν εφανερώθη ακόμη «ολόκληρος», δεν μπορεί ,παρεμποδίζεται ο αντίχριστος να εμφανιστεί.»
Σας θυμίζει κάτι;
«Αν δεν εμβολιαστεί το 80% των ανθρώπων ,θα αναβληθεί η έλευση του μεσσία» είπε ο πρωθυπουργός του Ισραήλ.
Αδικαιολόγητη σιωπή οι «δικοί μας». Μα τί λέω; Ποιοί δικοί μας; Ποτέ δεν ήταν δικοί μας. Πράγματι είναι αξιολύπητοι οι πρόδρομοι του αντιχρίστου.
Μυστήριο είναι για εμάς το πώς κατόρθωσε να πάρει με το μέρος του και τους.. εκλεκτούς. Μας το εξηγεί όμως, ο Ι. Χρυσόστομος:
«Γιατί ήσαν χαμένοι ή ερχόταν ή δεν ερχόταν ο μεσσίας».
Εμείς αδυνατούσαμε να διακρίνουμε και φιλούσαμε το χέρι στα όργανα του αντιχρίστου, το χειρότερο δε.. είναι ότι κάποιοι συνεχίζουν να το φιλάνε βλέποντας ως μοναδικό ατόπημα της διοικούσας εκκλησίας, την ελλειπή… διακονία λόγου. Όσο για το πλήθος των εγκλημάτων για τα οποία ευθύνεται, ούτε λόγος!
Φρίξον ήλιε!
Δεν προσαρμόζεται αγαπητοί μου, η Εκκλησία του Χριστού στις απαιτήσεις της εκάστοτε «σύγχρονης» κοινωνίας των ανθρώπων. Αλλά, ο ανά τους αιώνας άνθρωπος οφείλει, αν θέλει να σωθεί, να προσαρμόζεται στην απαρασάλευτη, έχοντας διαχρονική ισχύ, Εκκλησία. Χωρίς να προσθέτει ή να αφαιρεί ούτε ιώτα. Ακολουθώντας υποχρεωτικά την πεπατημένη οδό των Αγίων θεοφόρων Πατέρων.
Έτσι αποδεικνύει ότι είναι συνέχεια της αποστολικής διαδοχής, δηλαδή ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΤΗΣ ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ, έχοντας ΠΙΣΤΗ ΑΛΗΘΗ.
Διαφορετικά είναι εκτός της Εκκλησίας του Χριστού ο κάθε νεωτεριστής ,εφευρέτης νέων δογμάτων και παραδόσεων.
Τον Ιησού Χριστό Τον δολο-φόνησαν οι Ρωμαίοι κατ’ εντολή των Ιουδαίων, αφού οι δεύτεροι είχαν ήδη αποφασίσει τον θάνατό Του.
Η διοικούσα «εκκλησία» ενώθηκε και με τους δύο αυτούς ,δολοφόνους, εχθρούς του Χριστού, υπογράφοντας ότι δεν ευθύνονται οι Ιουδαίοι για τον θάνατο του Ιησού. Τρώνε, πίνουν και υποθηκεύουν το μέλλον μας…, υπογράφοντας για εμάς χωρίς την έγκρισή μας. Αυτούς τους ονομάζετε αρχιερείς της Ορθοδοξίας; Τους ακολουθείτε;
Από τις πέτρες θα αναδείξει ο Θεός ποιμένες αν χρειαστεί.
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος ὑπογράφει Κοινὴ Δήλωση μὲ τὸν Ἀρχιραββίνο τοῦ Ἰσραὴλ κ. YonaMetzger (Κύπρος 6 Δεκεμβρίου 2011).
Στὴν Δήλωση ἀναφέρεται:
«…..ἡ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου καὶ ὁ Κυπριακὸς λαὸς δὲν συμμετεῖχε ποτὲ στὴ συστηματικὴ ἀπόρριψη τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, σὲ κατηγορίες γιὰ συλλογικὴ ἐνοχὴ γιὰ θεοκτονία καὶ προβαίνουμε στὴν ἀποκήρυξη παρόμοιων ἐνεργειῶν ποὺ εἶναι ἀσύμβατες μὲ τὴ διδασκαλία τῶν Γραφῶν .Ἐξ ἄλλου, θὰ πρέπει νὰ σημειώσουμε περαιτέρω ὅτι ὁ λαὸς τοῦ Ἰσραὴλ ποτὲ δὲν προέβη σὲ ἐχθρικὲς ἐνέργειεςἐναντίον τοῦ Κυπριακοῦ λαοῦ, ἀλλὰ ἐπεδείκνυε συνεχῶς τὴ στήριξή του πρὸς αὐτόν»
«Γιατί λοιπόν, λέγει επέτρεψε ο Θεός να γίνει αυτό, και ποιά είναι αυτή η οικονομία του Θεού; Ποιό είναι το κέρδος της παρουσίας εκείνου, που θα έρθει με σκοπό να μας καταστρέψει; Μη φοβηθείς αγαπητέ, αλλ’ άκουσε αυτόν που λέγει : «για τους χαμένους» αυτό ισχύει, οι οποίοι, κι αν ακόμα δεν ερχόταν εκείνος (ο αντίχριστος) ,δεν θα είχαν πιστέψει. Ποιό λοιπόν, λέγει, είναι το κέρδος;
ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΠΟΣΤΟΜΩΘΟΥΝ.
Πώς; Γιατί, κι αν ακόμα δεν ερχόταν εκείνος, δεν θα πίστευαν στον Χριστό. Έρχεται λοιπόν να ελέγξει αυτούς. Για να μη θελήσουν λοιπόν να πουν, ότι επειδή ο Χριστός έλεγε τον εαυτό Του Θεό, αν και πουθενά δεν το είπε φανερά, πλην όμως επειδή Τον κήρυξαν Αυτοί που ήρθαν μετά από αυτά, δεν πιστέψαμε. Επειδή ακούσαμε ότι ένας είναι ο Θεός από τον οποίο προέρχονται τα πάντα, γι’ αυτό δεν πιστέψαμε. ΑΥΤΗΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΕΨΕΙ. Γιατί, όταν θα ΄ρθεί εκείνος και δε θα προστάζει τίποτε σωστό, αλλά όλα παράνομα, θα γίνει πιστευτός μόνο από ψευδή σημεία, θα τους κλείσει το στόμα. Αν λοιπόν δεν πιστεύεις στο Χριστό, πολύ περισσότερο δεν έπρεπε να πιστεύεις στον αντίχριστο..»(….)
Επομένως «επειδή την αγάπη της Αλήθειας δε δέχτηκαν για να σωθούν, γι’ αυτό θα στείλει σ’ αυτούς ο Θεός ενέργεια πλάνης, για να πιστέψουν αυτοί στο ψεύδος, για να κριθούν όλοι αυτοί που δεν πίστεψαν στην Αλήθεια, αλλ’ ευχαριστήθηκαν στην αδικία».(…)
« «Αγάπη της Αλήθειας» ονομάζει το Χριστό, γιατί λέγει «αυτοί δε δέχτηκαν την αγάπη της Αλήθειας».
Γιατί και τα δύο ήταν, και για τα δύο ήρθε, και αγαπώντας τους ανθρώπους, και για αληθινά πράγματα. «Αλλ’ ευαρεστήθηκαν», λέγει, «στην αδικία», γιατί ήρθε για τον όλεθρο των ανθρώπων και για να τους αδικήσει. Τί δε θα κάμει λοιπόν τότε; Τα πάντα θα Κινήσει, τα πάντα θα ταράξει, και εξαιτίας των προσταγμάτων του και εξαιτίας του φόβου. Φοβερός θα είναι από παντού. Από την εξουσία, από την ωμότητα, από τα παράνομα προστάγματα. Αλλά μη φοβηθείς, γιατί λέγει
«στους απολυμένους», θα έχει τη δύναμη.
«Και ο Ηλίας θα έρθει τότε για ν’ ασφαλίσει τους πιστούς».
Αυτά που συμβαίνουν σήμερα ,μήπως απέχουν των λόγων του Αγίου;
Πρέπει τώρα να συνδέσουμε στον λόγο, ότι 1370 χρόνια περίπου, μετά τον ερμηνευτικό λόγο του Ι.Χρυσοστόμου, ο Ισαπόστολος, Ιερομάρτυρας , Εθνομάρτυρας και προφήτης Άγιος Πατροκοσμάς ο Αιτωλός ,προφήτευσε:
««Αυτός» θα είναι η αιτία.»
Και πάλι :
««Αυτόν» να καταράσθε.»
Και αλλού:
««Αυτός» είναι ο ένας εκ των δύο αντιχρίστων.»
Ο έχων εξουσία επί της Ρώμης, εκάστοτε πάπας. Φυσικά ,δύο αντίχριστοι δεν θα αναδειχθούν. Ως εκ τούτου, παρεμποδίζοντας την εμφάνιση του τελικού μεσσία, «πρέπει να φύγει από το μέσον αυτός».
Το ύφος του λόγου «να φύγει από το μέσον αυτός», υποδηλώνει απαξίωση χαρακτηρίζοντας εμμέσως παρείσακτον αυτόν, προοριζόμενο μάλλον προς φυγή, που θα μπορούσε ίσως, λέω ίσως ,να σημαίνει : στην καλύτερη των περιπτώσεων γι’αυτούς, όταν έβρισκε αυτός ,τους στρατιώτες στο καδεύδειν και εκπλήρωνε επακριβώς τις εντολές που του ανέθεσαν, να φύγει απλά από το μέσον ως εμπόδιο, ως μη χρήσιμος πλέον ,ώστε να επιτευχθεί η έλευσις του κανονικού αντιχρίστου.
Στην χειρότερη των περιστάσεων όπου θα φανεί ανίκανος να νικήσει τους στρατιώτες και να εκπληρώσει τις εντολές των ανωτέρων του, καθυστερώντας την έλευση του μεσσία, επιφέροντας μάλιστα μεγάλο πλήγμα στα σχέδια τους, να φύγει από το μέσον, κακήν κακώς.. με «φιλαρμονική». Με άλλα λόγια είναι αναλώσιμο πιόνι με σκοπό την προπαρασκευή του εδάφους.
Να σημειωθεί ότι, επειδή οφθαλμοφανώς γίνεται αντιληπτή η αδυναμία του να εκπληρώσει τις εντολές, τα αφεντικά του έσπευσαν να ζητήσουν βοήθεια και από τους πολιτικούς. Η καθυστέρηση τους εκθέτει, τους γνωστοποιεί ,ακόμα και στους πιο δύσπιστους.
Μαζί τους θα πάνε ,μόνο οι χαμένοι, που έρθει δεν έρθει ο μεσσίας αυτοί ήσαν χαμένοι, μας βεβαιώνει ο Ι.Χρυσόστομος. Σε κάθε περίπτωση το κέρδος είναι μεγάλο, όπως μας πληροφορεί ο Άγιος, αφού μέσω όλων αυτών που (συν)τελούνται «οι χαμένοι θα αποστομωθούν». Γι’ αυτό μη μας απελπίζει το σχολαστικό «κοσκίνισμα» που γίνεται με σκοπό να ξεχωρίσουν οι χαμένοι. Ο Ι.Χρυσόστομος μας καθησυχάζει «μη φοβηθείς ,αγαπητέ», τουναντίον χαρά μεγάλη είναι «να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι». Είναι στο σχέδιο του Θεού, ωστόσο εμείς «προσέχουμε να μη μας εξαπατήσει, με κανένα τρόπο κανείς».
«Γι’ αυτό πρόσθεσε , «εμείς όμως οφείλουμε να ευχαριστούμε πάντοτε τον Κύριον, γιατί σας διάλεξε ο Θεός από την αρχή προς σωτηρία με τον αγιασμό σας με το Πνεύμα και την Πίστη Αληθείας». Πώς τους διάλεξε «προς σωτηρία»; Το δείχνει αυτό λέγοντας, «εν αγιασμώ πνεύματος», δηλαδή, αγιάζοντάς σας με το Πνεύμα και με «Πίστη Αληθείας» μαζί με τον αγιασμό σας με το Πνεύμα. Γιατί αυτά είναι που συνιστούν τη σωτηρία μας, καθόλου από τα έργα, καθόλου από τα κατορθώματα, αλλά με την Πίστη της Αλήθειας».
«Προσευχηθείτε και μεταξύ σας « για να απαλλαγούμε από τους διεστραμμένους και πονηρούς ανθρώπους, γιατί δεν έχουν όλοι Πίστη».
Μην αποσπάται επομένως ο νους μας.
Εμείς τη δουλειά μας.., αυτοί τη δική τους.
Εμείς τον Ένοικο.., αυτοί τα ντουβάρια.
Εμείς λαχταρούμε την θριαμβεύουσα, αυτοί λαχταρούν την εξουσία επί της γης.
«Όπου είναι η καρδιά του καθενός, εκεί είναι και ο θησαυρός του».
«Να θησαυρίζουμε σε αυτά που δεν τα τρώει ο σκόρος και δεν τα φθείρει η σκουριά».
Ο πνευματικός πόλεμος είναι αόρατος. Στους έσχατους χρόνους είναι και ορατός και αόρατος, για να είμαστε αναπολόγητοι.
Γιατί αν δικαιολογηθούμε ότι στον αόρατο δεν βλέπαμε και εξαπατηθήκαμε, στον ορατό που είναι πασιφανής (βγάζει μάτι), τί δικαιολογία θα βρούμε την φοβερή ώρα της κρίσεως; Και μη μου πείτε ότι δεν βγάζουν μάτι τα «κατορθώματα» των προδοτών!!! Είναι ξεκάθαρα ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, «γυμνοί κάθε χάριτος, πνευματικής δυνάμεως και ζωής». Είναι παντελώς ξένοι της Ορθοδοξίας, μαζί και όσοι τους ακολουθούν, ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ,ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ,ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΡΓΟ «ΑΥΤΟΥ».
Είναι κατά τον Ι.Χρυσόστομο « ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ και Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ».
Απ’ όλα αυτά, συμπεραίνεται αγαπητοί ,ότι η απομάκρυνση από τους ΠΡΟΔΡΟΜΟΥΣ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ,ΠΡΟΔΟΤΕΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.
Ας φροντίσουμε επομένως να το καταλάβουμε, όσο είναι νωρίς…!
Ο μακαριστός Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο Άγιος Παΐσιος, ο Άγιος Πορφύριος και όλοι όσους επικαλούνται κάποιοι (ότι δεν έκαναν ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ),δεν έζησαν τη μεγάλη προδοσία της Ορθοδοξίας, στη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΚΡΗΤΗΣ!!
Γιατί τότε τους επικαλούνται συνέχεια, μολονότι έχει πάμπολλες φορές επισημανθεί αυτό;
Αν τώρα, λέω αν, θεωρούν ότι αυτό το έγκλημα της μεγάλης προδοσίας της Ορθοδοξίας στην ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ,είναι επουσιώδες.., ε! τότε ,είναι χειρότεροι, ασεβέστεροι και υποκριτικότεροι όλων.
Ας τους αναλάβει ο Θεός!
Η Πίστη η Αληθινή είναι Μυστήριο θεόσταλτο, προσωπικό, ευθείας και καλοπροαίρετης ψυχής.
Είναι πλούτος, που νους ανθρώπου δεν εννοεί, ούτε στόμα μπορεί να περιγράψει.
Μας λέει «άχρι θανάτου»( όχι όμως από εγωισμό).
Δεν είναι δικαίωμα επιβολής στην ψυχή του άλλου.
Γι’αυτό μας λέει «Ὃστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθείτω μοι.».
Γι’ αυτό και όσοι επιπόλαια Τον ακολούθησαν, στην πορεία θα αφήσουν τον Σταυρό τους και θα φύγουν, θα ακολουθήσουν «αυτόν» και τα όργανά του.
Αυτούς θα ντροπιάσει αποστομώνοντάς τους ο αντίχριστος και αναπολόγητοι θα είναι.
Στους «απολυμένους» θα έχει τη δύναμη.
Σε αυτούς αναφέρεται ο Απ.Πέτρος λέγοντας «Ήτο καλύτερον δι’αυτούς να μην είχαν γνωρίσει τον χριστιανισμό». Αυτούς ο Κύριος θα εμμέσει.
Γι’ αυτούς ομιλεί ο Ι.Χρυσόστομος ότι «Ή ερχόταν ο αντίχριστος ,είτε όχι ,αυτοί ήταν χαμένοι».
Εσείς αδερφοί μου, Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχετε καμία δουλειά με το Π.Σ.Ε. (παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών) , στο οποίο έχουν ενταχθεί οι τοιούτοι;
Έχετε καμία δουλειά με τους προδρόμους του αντιχρίστου;
«Υψώσατε λοιπόν, μη φοβηθείτε».
«Δεν μας έδωσε Πνεύμα δειλίας, αλλά Πνεύμα ανδρείο..».
ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ και ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..!
Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον